joi, martie 03, 2005

O parere

Dupa ca am scris ariticolul "La coada pentru a fi umiliti" surioara mea mi-a spus parearea ei. Iar eu o scriu pentru ca asa mi se pare corect.

OK iubita iti inteleg punctul de vedere. Ai mare dreptate … dar gandeste la urmatoarele lucruri:
1. ai avut posibilitatea sa faci o alegere
2. ai facut-o singura si nimeni nu te a influentat
3. de ce te plangi ca este asa ‘’naspa’’, necivilizat denigrant, discriminant acolo, de ce nu vi inapoi – nu imi raspunde te rog ca este vina lu’ flipper. Ai avea un motiv intemeiat dar amandoua stim ca nu este cel correct.
4. tu ce crezi ca in Romania ar fi altfel, si ai fi privita mai bine.
Nu este mult mai nasol – si la noi este (exista) oameni mizerabili cu un comportament incorigibil [ pe italieni sa zic ca ii inteleg ca au ceva cu romanii dar pe romani cu siguranta nu i-ai intelege ce naibi au cu semenii lor]

Romanii te fura pe fata si mai au si tupeu sa iti zambeasca in fata si a te face sa zici “ multumesc’’ ca nu ti-au furat mai mult.
Barem acolo orice ti-ar face, mandria de a fi romanca, desteapta frumoasa superioara dtpdv nu ti-o pot lua!!!!! Tu esti constienta ca ei sunt niste prosti, insignifianti superficiali si incultii pe deasupra!!!!
Gandeste te ca in romania cu siguranta nu ai fi ce mai desteapta cea mai culta si cea mai inteligenta ci ai fi o tipa MEDIOCRA – scuza ma dar stiu din experienta si nu vreau sa fiu rea dar stiu ce zic!
[dupa ce am vorbit la telefon cu ea...mi-a spus ca nu vroia sa zica "mediocra" ci "normala"]
Tu nu ai mai fost in Romania de mult timp – deci nu sti cum stau lucrurile.
Eu DA stiu cum stau si deci iti pot spune ca ar trebui si ai avea de ce sa fi multumita cu ce ai – inclusive flipper. Aici nu exista genul flipper – sunt toti niste afemeiati, avari, tupeisti, si amarati- nu ca el ar fi mai bune.
crezi ca in alte tari civilizate romanii (sau mai bine zis strainii) sunt vazuti altfel? NU !!! in Spania romanii sunt niste “capsunari”, in germania sunt vazuti ca “ salahori” iar in Israel “ muncitori pe santiere” sa nu iti mai zic de Anglia, Sua, etc ----“curve’’!!!
in concluzie ca sa nu te mai plictisesc…. Tot ce conteaza este parerea TA despre TINE si a persoanelor importante tie ( a caror parere conteaza) Sincer amandoua stim ca nu dai 2 bani pe italieni asa ca de ce ai da vre-un ban pe parerea
lor de rahat sau pe comortamentul lor de f....ti in gura si in c..r ….. Saracii… este singurul mod in care pot ei sa si demonstreze superioritatea ( parerea lor) si sa se razbune!!
15 mii de ore in frig sau priviri rautacioase ( de nef.....ti) nu ar trebui sa iti ia ce ai tu mai de prêt : MANDRIA – chiar si de a fi romanca si FRUMUSETEA SUFLETULUI
scuza-mi cuvintele nu prea frumoase si ca sa ma revansez pt ele: nu uita ca ei habar nu stiu romana iar tu sti sa injuri cu zambetul pe buze fff bine:
[ aici urmau anumite expresii si mi s-a partut mai corect, si frumos, sa le sterg, dar sunt foarte usor de ghicit ce vroia sa spuna surioara mea]
Nu uita cu zambetul pe buze te saruta si te iubeste sorta… la nevoie se cunoaste.

Cam atat.....voi ce parere aveti?

Niciun comentariu: