vineri, martie 18, 2005

THE DAY AFTER

OF OF OF OF
Greu mai e dupa betie.
Dar sa va povestesc.
Ieri am ajuns acasa la 7.30, m-am imbracat cu treningul si am plecat cu jumatatea mea la alergat. Am alergat 12 minute (cum zice programul) dupa care am facut o baie si am mancat. La 9.30-9.45 eram in pub. Si dai.....
acum imi dau seama cat e de greu sa scrii dupa ziua de ieri
Nu stiu cat am baut vreo 4 pinte de Guinness. Oricum Fil, care a baut ceva mai mult decat mine era dus....de tot. Ne-am distrat, ce-am mai ras......Dar a venit momentul sa o luam catre casa. Am reusit sa il conving pe Fil ca eu eram un pic mai treaza decat el, si cu argumentul ca punctele de pe carnetul lui sunt mai importante......m-a lasat sa conduc. Dar cand mai aveam 1 km pana acasa, ne-a oprit politia. Au mama. Cred ca a fost prima oara cand prospectiva de a mi se face un control nu ma inspaimanta deloc. Chiar ma vedeam sufland in fiola si chestia asata ma amuza foarte mult. Asa ca am dat semnal si m-am oprit am reusit sa ghicesc repejor care era carnetul italian (eu il aveam si pe cel roman, dar din cate am inteles nu prea ai voie sa umbli cu doua carnete in buzunar, in plus nu aveam chef sa imi ceara altre documente, caci nu aveam nimic la mine), intre timp, nu stiu cum, Fil a reusit sa gaseasc cartea de inmatriculare si am inmanat tot tipei in uniforma. A citit tot ce putea citii, a zis ca e totul ok si ne-a lasat sa plecam. Dar cum....fiola.... eu sunt matoala rau....nu imi luati puncte de pe carnet....nimic.?!?! Bine, atunci am dat gaz si am plecat. Mare noroc am avut. Noroc ca conduceam eu si nu jumatatea mea!
Ajunsi in casa nu stiu cind m-am dezbracat si m-am spalat pe dinti, stiu doar ca o data pus capul pe perna totul se invartea de nu se poate. Am incercat sa deschid ochii pentru a fixa un punct, dar era prea intuneric asa ca....am aprins lumina. Dar nici cu lumina aprinsa nu am rezolvat nimic. Camera nu vroia sa se opreasa. Intr-un final am adormit si m-am trezit la ora 5 cand a inceput sa sune ceasul. La inceput nu intelegem ce se intampla, apoi incet incet, mi-am amintit ca trebuia sa ma duc la questura, pentru am ridica permisul de sedere. Si iar of of of.
M-am ibracat si am macat ceva, dar am simtit imediat o chemare!!! Tronul!! 10 minute mai tarziu eram mai slaba cu 3 chile!
Drumul pana la Questura.....noroc ca nu era lume multa pe strada la ora aceea!
Dupa 2 ore si jumatate de stat in piciore (noroc cu zidurile, ca tare te mai sprijina!). Ne lasa sa intram. 45 minute si am in mana noul meu permis URA URA URA
Intre timp am cunoscut si o romanca care lucreaza intr-un nighte, dar asta nu mi-a spus-o ea, am dat eu cu dedusul, ca ma pricep tara le chesti din astea.
Acum am ajuns al munca, am incercat sa mananc ceva, dar fara nici un rost. Stomacul meu nu prea e de acord. OK! Gata, am scris destul.
As vrea sa va pun cateva poze, dar nu stiu cum funzionaza programul asta nou (de abea l-am descarcat) asa ca va dau doar un link la un alr site (al meu si al lui Fil)
http://www.sugaman.it/?page_id=56
sper sa mearga

Niciun comentariu: