luni, martie 21, 2005

UN WEEK-EMD DE "PASIUNE"

A trecut o alta sambata si o alta duminica. Stiu, trec parea repede, dar asta e si n-ai cei face!
Sa o luam cu inceputul. Unde ramasesem? Pai la mahmureala de vineri. Dupa ce am terminat munca m-am dus sa imi iau mundru' de la munca caci cica ii mai era rau. Am ajuns acasa si o data cu noi a venit su un omulet care ne-a schimbat ghiuveta in bucatarie (ailalta se sparsese). Doar ca acum nu puteam manca acasa, asa ca, am dat un tar repejor la Irina, o prietena romanca care e casatorita aici cu un italian. Si uite ca ne-am adunat si am plecat catre un "restaurant-pizzerie-birarie" cu specific nemtesc. Am fost tratati naspa, dar cel putin am iesit din casa si am ras un pic.
Sambata am inceput curateniea de primavara sau de Paste. Si am luat-o cu garajul. La 13.30 eram morti de oboseala si murdari ca era o placere, dar ce putin am reusit sa vedem garajul sub muntele de cutii, incaltaminte si haine! Spre marea fericire a lui Fil, am aruncat o gramada de chestii, care zaceau acolo fara nici un folos.
Dupa masa, ma luat-o cu apartamenul pana pe la 4. Dupa care dai cu schimbul de imbracaminte. Adica: ne avand loc in casa pentru a tine atat hainele de iarna cat si hainele de vara, de doua ori pe an, impachetam tot si ducem in garaj, pentru a aduce de "jos" schimbul!
Dupa ce am aruncat totul da valma in sifonier (era deja 18.30) am inceput sa ma ocup de persoana mea. Asa ca am deschis pentru o seara salonul de coafura si cosmetica
"lavi&fil-international". Mi-am pus vopesua in cap (sub atenta supraveghere a lu' sefu'), dupa care l-am tuns pe sefu', iar la sfarsit el m-a tuns pe mine.
Uuu eram asa de frumusica, mai mai sa ma deochi, si alta nu!
Duminica dimineata am mers "la oras". Adica am fost la Modena, caci era un fel de trag de fori. Am tot stat si ne-am uitat cu picatura de saliva la coltul buzei vreo ora si ceva, dupa care am plecat catre casa cu un ghiveci de violete primite gratis, si un ghiveci de salvie (2.50 €). Un pic suparati ca nu avem nici loc in casa dar nici bani pentru flori, am ajuns la "mama lui" unde am mancat ca doi purcei.
Cu burtile mult prea pline am ajuns pe canapeaua de acasa. Dar nu am avut timp de o digestie prea lunga, caci pe mine m-au apucat schimbarile in casa. Deci am pus telvizorul (si dulapul de sub el) intr-un alt cot al cameri, am "aruncat" canapeaua in diagonala si am pus masuta cu calculatorul in spatele canapelei. Oricum....cica noi am facut un pic de loc....nu stiu cat e de adevarat, dar imi place sa inebunesc vecinii tarsaind mobila! ha ha
Si uite asa a venit luni dimenata. Ne-am trezit destul de bine, dar mie mi-a trecut forte repede, caci am incercat sa ma imbrac cu o perche de pantaloni (cu care m-am imbracat toata iarna) si am descoperit ca nu prea aveau chef sa se inchida. Si asta dupa mai mult de o luna in care nu mananc decat fructe si legume!
In drum spre munca, la un semafor, unu se apuca sa ma clanxoneze, dar cand m-am intors la el sa ii zic "vreo doua" am vazut ca acompania in masina doi baieti cu sindromul Dawn, care imi tot faceau cu mana, imi zambeau si imi trimiteau bezele. Intr-un moment am uitat de toate gandurile mele. Zambetele lor spontane mi-au adus amine ca viata pe cat de grea, e frumosa!
Nu e nimic mai frumos decat zambetul inocent al unui copil!
Dar hai ca dau in sentimentalisme, si imi pierd reputatia!

Niciun comentariu: