joi, martie 31, 2005

5 MINUTE IN TRECUT

Am luat cu mine la munca un vechi caiet plin de amintiri. Are paginile mazgalite cu ganduri chiamate "poezii". L-am luat cu mine caci vroiam sa scriu cate ceva pe un alt site al meu, pe care l-am lasat in paragina.
Dar, tot rasfoing, am dar peste o scrisoare veche de-a Andreei.....Ce amintiri! Ea era inca trista ca se despati-se de iubirea ei.....eu eram destul "de bine" (eram doar la inceputul lui Nebunu')...
Dar....parca nu imi e dor de momentele acelea. Imi e prea bine acum pentru am fii dor din de ceva din trecutul nu foarte departat.
Si tot citind, mi-a venit in minte o colega de liceu, de care nu mai stiu nimic. Se numeste Alice, dar numele de familie nu mi-l amintesc. Avea un frate geman der nu era cu noi in clasa (era la I, daca nu ma insel). Mihaela ar trebui sa isi aduca aminte de ei.
Daca cineva are vreo informatie, un numar de telefon, o adresa de mail sau doar numele de familie......eu sunt aici!
Si daca tot am ajuns la categoria vechi colegi de scoala...
Tare mi-ar place sa organizez o intalnire..
De exemplu anul asta se fac 11 ani de la terminarea scolii generale si 7 de la terminarea liceului.
Si avand in vedere ca in luna august voi fii in Bucuresti...poate organizam ceva! Voi ce ziceti?
Stiu ca site-ul asta e citi doar de cei apropiati mie....dar nu se stie niciodata.
Asa ca daca pe cineva intereseaza eu fac parte di promotia 1994 clasa B a Scolii Generale 163 (nu stiu daca intre timp i-au schimbat numele), diriginte, profesoara de limba romana Mazilu.
Si mai fac parte di promotia 1998 clasa B a Liceului "A.D. Xenoplo" (iar nu stiu daca i-au schimbat numele intre timp), dirigente, profesoara de matematica ......un lapsus...ceva cu D.....uf, ce memorie am si eu. Nu ai stiu dar Andreea poate isi aduce aminte.
Voi ce ziceti......organizam ceva pentru a ne reuni perntru o seara?

2 comentarii:

Anonim spunea...

ideea e foarte buna. Diriga: mai Lavinia, cum de i uitat-o pe Doamna Buzatu? pai atunci it remians setteld. ne intalnim in August. eu am mai vb cu Vlad Iancu si cu Bebe Iordan.

Anonim spunea...

i forgot. sunt eu Laura Mois.