marți, iulie 05, 2005

COLEGII

Cred ca am scris deja ca vreau sa ma reantalnesc cu vechii colegi cand ma intorc in tara.
Azi, dupa ce am vorbit un pic cu doua colege si prietene pe Messenger, am inceput o cautate nebuna pe net. Si ia uitati peste ce am dat:
http://www.colegi.ro/
Eu m-am inscris deja la situ-ul acesta, si mi se pare foarte dragut. De aceea il recomand la toata lumea.
Stiu ca am promis sa pun o poza cu promotia 1998 del la Liceul A.D. Xenopol.....dar am uitat. Prea multe s-au intamplat in ultimul timp! Dar de data asta am sa incerc sa ma tin de cuvant.

Iata ca cautarea mea a dat roade. Tocmai am vorbit cu o colega de la scoala generala (Andreea). Din pacate mi-a spus ca traieste o perioda mai grea, caci si-a pierdut tatal. Dar daca nu o gaseam asa, nu as fi aflat deloc, si nu i-as fii putut spune o vorba buna!

Am dat peste cineva care se numeste Achim Mihaela, voua va suna cunoscut numele asta? Mie da, asa ca i-am dat un mesaj, poate si ea isi aduce aminte de mine. (Sincera sa fiu sperantele sunt slabe.....dar incercarea moarte nu are!)

Deci va rog, incercati sa spune-ti la cat mai multa lume de site-ul acesta, si poatea sa ne vom gasii mai repede!

Niciun comentariu: