luni, iulie 18, 2005

Gratarel la bloc

Este luni dimineata...si parca nu imi vine sa cred. Am deschis ochii la 7.40 (fara sa fi sunat ceasul). O senzatie foarte ciudata pusese stapanire pe mine inainte de a ma trezii, poate din cauza visului...sau poate e ceva care ma "ataca" de cateva zile.
Ma ridic din pat, ma spal pe fata...si incerc sa ma pieptan, dar renunt dupa doua trei secunde.....coama mea nu se lasa induplecata, asa ca trebuie sa ma multumesc cu o foarte banala coada de cal.........Uite asa a inceput saptamana de munca.
Dar vineri.....vineri a fost o alta poveste!
Dupa multe incercari esuate, am reusiti sa imi adun toti vecinii la un gratarel (de fapt, aproape toti, caci un cuplu a renuntat "in extremis".
Dar sa explic cum este "blocul" meu. Este un bloc cu 3 etaje si doua intrari. O familie are intarea separata (ei au apartamentul cel mai mare, facut pe doua etaje). Cealata intrare e pentru celelate 5 familii.
La parter sunt garajele. La primul etaj, sunt 2 apartamente (dintre care unul e al meu). Iar la al doilea sunt altre 3 apartamente.
Nu stau sa va descriu cum fiecare fir de iarba s-a miscat in adierea vantului. Va spun doar ca a fost foarte dragut. Desigur, a lipsit muzica, si desigur ca lumea nu apretat valoarea unui mic cu mustarsi bere, si nici gustul salatei orientale....dar e bine si asa.
Mi-am facut un pic de publicitate cu croitoria si se vad deja primele roade. Unul dintre vecini (este necasatorit) m-a rugat sa ii scurez o pereche de pantaloni.
UF, nu sunt eu exact cu inpiratia la maxim. Poate pentru ca afara s-a inorat (dar e tot zabuseala), poate pentru ca e luni........cine stie!

Niciun comentariu: