luni, iulie 18, 2005

O floare .........

Ce va spun cuvintele astea?
Un vechi film indian, desigur, despre care sincera sa fiu nu imi aduc aminte mai nimic (in afara de titlu).

Am avut o floare. Sau mai bine spus am cumparat o planta care facea flori....... Niste flori albe, frumoase, parfumate.
Dupa ceva timp a incetat sa mai faca flori (chair daca ea isi dadea toata silinta, adica face niste boboci micuti, care se ofileau repede). Dar mi-am spus, e normal, doar a venit toamna. Toata iarna a rezista destul de bine. Pierdea din cand in cand cate o frunza, dar era inca verde si puternica.
Si a venit primavara, iar plantuta mea, in loc sa faca frunze noi , sa "intinereasca", a inceput sa se ofileasca din ce in ce mai tare. Pana cand, luata de disperare am cumparat un ingrasamat special pentru ea. Dar acesta a avut exact efectul contrar. Planta a pierdut toate frunzele iar ramurelele s-au uscat. Atunci am stiut ca e pe moarte, dar icapatanata cum sunt, am vrut sa mai fac o incercare. Am dus-o afara la umbra unei magnolii, intr-un loc unde e udata in fiecare noapte.
Acum mai are doar doua ramurele dar aceste au inceput sa faca frunze noi. Deci o speranta e.
Mica, foarte mica, caci frunzele par ca nu prea au forta sa creasca, dar tot speranta se numeste.
Tare sunt satula de plantuta asta. Tare as vrea sa stau ceva timp intr-un loc unde ma pot bucura de toare florile din jurul meu, fara aa trebuiasca sa ma procup de sanatatea lor.......



A se citii printre randuri.

Niciun comentariu: