vineri, aprilie 29, 2005

VINEREA MARE

Astazi este Vinerea Mare.
Anul asta parca nici nu vine Pastele. Nu am tinut tot postul, nu am sa mananc miel si nici oua rosii (din astea am mancat deja acum o luna de Pastele catolic). Singura chestie pe am sa o fac este cozonacul...pe care il voi face in seara asta, pentru ca maine cred ca vom fii plecati toata ziua.
Nici la biserca nu stiu daca o sa mergem, depinde de cum e vremea si cum sunte noi cu sanatatea. Caci, dupa ce toata iarna nu am avut nimic, ne-am pomenit peste noapte cu o raceala de toata frumusetea. Vom vedea!
Trebuia sa scanez niste vederi cu 2-3 tablouri foarte frumoase vazute la Firente..dar si azi le-am uitat acasa. Altceva ce am uitat acasa sunt doua retete foarte usoare si foarte foarte bune (cu ciocolata). Dar cand voi avea un pic de memorie am sa le sriu! Iar daca am sa le refac, am sa va arat si cateva poze.......daca!

UN PASTE FERICIT LA TOATA LUMEA

Niciun comentariu: