marți, aprilie 12, 2005

La teatru

Aseara, dupa o lunga pauza, m-am intors la teatru.
Sera nu promitea prea multe, caci afara ploua cu galeata, si era destul de frig, in plus, ma cam durea capul, deci nu eram tocmai in apele mele.
Dar biletul era deja platit.....
Ce am vazut?
Usurel sa o luam cu inceputul. Nu m-am dus de una singura, ci cu verisoara lu’ jumatatea. O femeie de 44 de ani, fara prea mult creier si foarte comunista.
Din lipsa de finate, cumparasem deja biletele sus la balcon (acolo unde costau cel mai putin). Locurile nu erau numerate, deci a trebuit da fim acolo foarte devreme ca sa ocupam locurile cat de cat mai bune.
Spectacolul era facut de o trupa de balerini de flamenco. Si era alcatuit din doua parti. Parima opera scrisa de nu stiu cine „Palaria cu trei colturi” („Il capella a tre punte”), iar a doua parte „Bolero” di Ravel.
Inceputul a fost o delusie totala, dar finalul.....cu artifici.
Toate „fomeiile” din sala erau inebunite, care mai de care sa urle, sa il salute, pe sarmanul dansator principal (Juachim Cortez.....sau ceva de genul asta).
Eu, care aveam binoclul de la non-soacra (si ea era in sala, dar ea era jos, cu bogatasii), am ochit un spaniol cu ochii mignalati....o minune de baiat.
La sfarsitul spectacoluli, cardul de „fomei” s-a repezit asupra lui Juachim....si eu cu ele (ca nu sunt mai prejos), dar cand am ajuns langa el.....”deluzione totala” ERA SINGUR! Ceilalti balerini erau in vestiare. Am inceput sa intreb in jur pe cei de la lumini, unde este restul trupei, dar erau prea departe pentru ora aceea. Asa ca m-am intors la non-soacra, care mai in gluma mai serios ma intreaba „Da acum, te intorci la baiatul meu?”
Pai ma intorc....cum as fii putut sa ii spun ca tare mi-a fi facut de cap cu dansatorul de flamenco cu ochii migdalati.......
Acasa, jumatatea m-a intrebat daca a fost tul ok si daca mi-a placut......iar eu, care sunt destul de rautacioasa i-am spus verde in fata, ca in seara aceea
i-as fii pus niste cornite frumusele fara prea multe remuscari. Dar eu, am un om care ma cunoaste si ma suporta....asa ca ne-am dus frumusel la culcare, ne-am dat pupicul de noapte buna, m-a luat in brate si am adormit......
Noapte bunaaaaaaaaaa
Si am dormit chiar foarte bine (pana cand nu m-am trezit cu o durere ce cap de zile mari!), caci am visat ca conduceam un avion, si alte chesti de genul asta.

Niciun comentariu: