luni, aprilie 11, 2005

Reantoarcere la Venetia

Dupa aproape 2 ani de absenta, iata din nou in Veneto.
Am revazut cu placere locurile unde am locuit timp de 4 ani.
Am revazut cu foarte mare place un cuplu de vechi prieteni. Am depanat cu ei, vechi amintiri, si am aflat ca lumea nu a prea uitat de mine. E placut.
Angela mi-a facut cadou vechia ei masina de cusut si sunt foarte incantata, caci, chiar daca este ea veche si nu face decat careva puncte, are dulapiorul ei si i-am gasit deja si locul in casa.
Poate cine stie, ma descopar cu talent. Acum am sa fac un pic de practica, dupa care am sa incep cu tivuri si alte chestii usoare.
Daca o sa „invat” bine, am deja cateva cliente! (mama lu’ jumatatea!)
In rest... Duminca am fost si in Venetia!
Dupa ce ne-am plimbat o ora ca sa gasim o parcare de care stia jumatatea......el care a fost cu masina la Venetia o singura data...Dar l-am lasat sa isi fac placerea, dar parcare nu am gasit-o. La un momentdat, am ajuns intr-un loc unde am reusit sa parcam fara bani, dar ne-au jupuit de bani imediat dupa aia, caci am platit 20 € dus-intors de acolo pana la Venetia.......Si uite asa mi s-a suit sangele si l-as fi stans de gatlej, pentru ca nu a vrut sa facem cum am spus eu......care aveam mult mai multa experienta in chesti din astea.
Dar, afara ploua, si era foarte frig asa ca nu aveam chef sa stric si mai mult aceasta mica excursie. Asa ca am inceput sa elenchez partea buna a lucrilor. Megeam la Venetia cu o super barca doar pentru noi....daca am fi parcat la gara, palteam mult, mult mai putin biletul, dar am fi platit parcarea, asa ca, cam tot acolo am fii ajuns.....
M-am lasat pupicita un pic, ca sa il iert, si am plecat cu inima usoara la hoinarit. Am ajuns si la faimosul teatru „La Fenice” care a fost de curand inaugurat dupa marele incendiu care il distrusese acum multi ani. Ne-au uitat de curiozitate sa vedem cat costa un bilet.....am ramas interzisi....4000 € (pentru cele mai bune locuri)
Am ajuns in Piazza San Marco, si ne-am pupicit mult acolo unde ne-am cunoscut pentru prima data, acolo unde ne-am sarutat prima data, unde ne-am imbratisat prima oara....CE ROMATIC!!!!
Apoi am hotarat ca vroiam o amintire tangibila din orasul meu preferet (dupa Bucuresti), asa ca mi-am cumparat o masca foarte foarte frumosa! Am platit-o si pe ea o gramada de bani, dar la naibii, cine stie cand am sa ma mai intorc!
Apoi am decis ca vroiam sa vedem o parte a Venetiei pe care nu o mai vazusem niciodata.....si tot mergand asa...
ne-am pierdut!
Aveam cu noi o harta data de cei care ne-au adus cu barca, doar ca harta era cam gresita si uita asa am inceput sa alergam ca niste disperati pana la o strada pe care sa o cuosc eu.
Din fericire totul s-a terminat cu bine. Am ajuns in timp la barca (daca nu ajungeam la timp ar fi trebuit sa stam acolo pana la 18.00), am ajuns repede acasa, ca autostrada era libera. Si uite asa dupa un dus foarte cald, si o cana de ciocolata calda... ne-am dus la culcarica.

Niciun comentariu: