joi, aprilie 07, 2005

Aventura

Si eu care ma plang ca viata e mea e prea monotona!
De ce zic asta, pai tocmai azi, pe la ora 11, cand eu tocmai imi puneam in ordine file-ul cu muzica (deci munceam din greu), doi "tigani" au spart usa de la firma si au venit sus la mine in birou. De fapt, sus a urcat doar tipa, iar tipul a ramas sa o astepte jos, in masina. Cand am vazut-o s-a prefacut ca ma intreaba de munca. Am incercat sa o expediez cat am putut de repede, si am inceput sa ma uit prin birouri sa vad daca disparuse ceva. Totul era in ordine, asa ca m-am intors la usa, tot uitandu-ma cu atentie, am vazut cum au reusit sa intre (ea imi spusese ca a gasit usa deschisa). Atunci i-am spus sefului, dupa care am chemat politia. Ei, avand in vedre ca nu ni sa furat nimic, ne-au chemat in caserma ca sa facem declaratia. Dar fiinca pe tipa o vazuse-m doar eu, ma-m dus doar eu la politie...... (prima oara de cand sunt aici).
I-am povestit totul cu cat mai multe amanunte, apoi el a scris procesul verbal (sau cum ii spune), am semnat, si uite asa dupa o ora cu "maresalul", m-am intors la birou...unde, "minune" usa nu se mai putea incuia cu cheia. (Probabil asta era intentia lor, sa rupa incuietoarea, fara ca noi sa ne dam seama si sa fim obligati sa lasam usa deschisa pe timpul noptii.) Din fericire am chemat repede un tip care ne-a pus-o la loc ....iar acum sefu' se gandeste ca ar trebui sa punem o camera de luat vederi la intrare......
Si uite asa am petrecut o zi "minunata" in "tara minunilor"!

Niciun comentariu: