joi, aprilie 07, 2005

Eu sunt abonata la revista saptamanala "TIME". Imi place sa cunosc si punctele de vedre a altora (e corect cum am zis ???). Din pacate, la sfarsitul anului trecut au ales ca "omul anului" pe Bush. Desigur, au avut dreptate sa il aleaga, caci in bine sau in rau (mult mai mult rau....din punctul meu de vedere) el e fost personajul anului 2004. Mie insa nu prea mi-a mers la inima chestia si de atunci, nu citesc decat articolele care ma intereseaza mult. Saptamana trecuta au publicat un articol, la care eu nu m-as fi asteptat niciodata. Practic articolul este despre piesa de teatru ce se joaca la "Teatrul Mic" din Bucuresti, " O zi din viata unui dictator". Articolul e mic, dar dragut. Asa ca il voi publica si pentru cei car nu citesc "Time"-ul. Ne avand insa timp si chef sa rescriu tot articolul, public o imagine scanata.

Niciun comentariu: