vineri, octombrie 08, 2004

VINE NOUTATEA

Hei dragi mei, chiar credeati, ca pot locui impreuna cu un informaticean fara sa imi fac un site pe internet?
Chiar inainte de ai incepe aceasta noua aventura, sunt obligata sa aleg.
Va explic: eu am gasit in internet un site care iti permite inregistrarea unui nou site gratuit. Asa ca, am venit la iubitelul meu pentru ai cere ajutorul.
Dupa ce am inceput sa construim sau mai bine zis sa ne dumirim de cum se face nebunia asta, el vine cu ideea....geniala si imi prezinta un alt provider.

Voi ma cunoasteti pe mine....nu sunt in stare sa ma hotarasc. Asa ca ...... v-as ruga sa imi dati un sfat. Care dintre cele doua versiuni e mai draguta?

Impresia mea ca asta e mult mai simplu de facut. Dar celalta mi se pare mai draguta, mai colorata.

UITE BRE CUM E TARANU' NU A APUCAT INCA SA FACA OCHI DAR SI-A FACUT NU UN SITE, MA DOUA!!!!!!!!!


Un comentariu:

Anonim spunea...

Draga Bubule,

si mie imi place cum arata asta...
Imi e dor de tine! Te iubesc si te sarut dulce.

Puiutzul...