miercuri, octombrie 13, 2004

CASNICA???????????

Dupa 2 zile de absente,sunt din nou la scoala. Dar frigul care s-a abatut asupra nordul Italiei*, nu prea te indeamna la invatatura.
Luni dimineata am fost prin birouri cu speranta de a gasi un loc de munca, iar seara am dat dovada de marile mele capacitati culinare. Am pregatit un orez cu fructe de mare, nasello (un peste .....normal) cu sos de rosii. Iar ca desert o prajitura cu mere. Nu pot uita painea facuta in casa.......Noi nu cumparam paine ca ingrasa, asa ca o fac eu doar cand avem invitati. In felul asta ma dau mare ca fac paine in casa.

Marti un pic din cauza vremii de afara, un pic di cauza oboseli de luni, am dormit ca un urs pana la ora 12. Rusine mie....dar mi-am luat revansa repede spaland toate vasele murdare (si va asigur ca erau foarte multe) si calcand rufele.... O sa credeti ca am devenit o perfecta femeie de casa.....Dar va inselati. Problema e ca daca nu imi gasesc cat mai repede un loc de munca.....va voi da lectii de bucatarie la toti!

*nu stiu daca expresia me e corecta.....asa ca daca am gresit, va rog sa imi dati de stire.......(se vede ca nu mai vorbesc romana cam de multicel)

Niciun comentariu: