vineri, octombrie 08, 2004

O seara de uitat

Aseara ..... ce urat a fost aseara. Am stat pana la ora 12 noaptea incercand sa dau afara din mine tot ce nu aveam. Partea cea mai rea ca ma foloseam de ambele orificii. Noroc ca baile sunt dotate si de un bidet pozitionat* chiar langa vater*.
Nici acum stomacelul meu nu e pus la punct dar sper ca, cartofii fierti mancati la pranz si orezul "in bianco"** din seara aceasta sa ma ajute.

In seara acesta suntem invitati la cina la mama iubitelului meu...ce bucurie! Mai ales ca se va uita la mine un pic de sus cautand raspunsul la intrebarea care i se tot invarte in cap: "esti insarcinata?"
Dar cum as putea sa ii spun ca e doar un simplu deochi? Ea nu poate intelege aceste fenomene "paranormale" ......

Deochiul.......
De cateva zile ma tot plang ba ca sunt prea grasa, ba ca sunt prea urata, caci nimeni nu se uita la mine....la scoala, pe strada. Imi lipseste felul in care esti agatata, in tranvai, la coada la paine (fetelor voi ma intelegi bine) in Romania. Aici,aceste obiceiuri "barbare" nu se practica. Cred ca calea cea mai usora pentru a cunoste un baiat aici este cea de al agata tu, altfel......ajungi fata batrana.
Dar sa ne intorcem la povestea nostra.
Ieri m-am hotarat sa fac o incercare pentru a-mi testa sex-appel-ul. Adica, am ridicat ochii din pamant (modul meu normal de a ma misca printre zecile de "colegi de suferinta").....si ce am vazut? Baietii se uitau la mine.....
Baiul e ca un flacau cu ochii albastri s-a uitat la mine cam indelung....iar de aici deochiul!

IVATATURA DE MINTE:
AI GRIJA CEEA CE DORESTI CA S-AR PUTEA REALIZA.


* cuvinte de care nu sunt sigura ca exista in limba romana
** "in alb"= orez fiert in apa, la natural si mancat cu o nucsoara de unt si un pic de Parmezan (bun si dietetic) . Este mancate tipica pentru persoane bolnave.......

Niciun comentariu: