joi, octombrie 21, 2004

Nu am disparut

Chiar daca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris, nu am disparut, doar ca viata s-a scurs cu ritmul sau monoton si nu a adus nimic nou.
Dar de 2 zile vesti bune mi-au inseninat ochii.
Prima veste e ca prietena mea Rodica, a gasit omul vietii ei si sau mutat impreuna.
MULTA FERICIRE COPII, SI LA MAI MARE!
De abea astept sa udam evenimentul...cand voi reusii sa ajung pe acasa.

Surioara mea a reusit sa imi scrie si mie doua randuri........scurt si la subiect (de parca ar platii acesul in internet la cuvant scris).....dar sunt fericita ca mi-a scris si alea doua cuvinte. In plus s-a facut in patru saraca, ca sa imi refaca niste documente pe care ori posta romana, ori posta italina le perdusera.
Mai plauzibila e varianta cu posta italiana....care e foare de c..... mai ales in oraselul unde sunt eu.
Aici e o lume care traieste dupa reguli numai de ei stiute........

Ce alte vesti.......poate ca o sa ma angajez......chiar daca seansele sunt destul de mici...macar am o speranza.

Sambata vom iesi cu grupul fotografic, la o vanatoare de imagini pentru posteritate.....O sa mergem la o cascada, si sper ca timpul sa tina cu noi!

Acum doua seri am vazut filmul "GOTHICA"......frumos...foarte frumos...un triller psicologic cu accente di horor.....Daca nu stiti ce caseta sa inchiriati, eu vi-l recomand! Visionare placuta!


Niciun comentariu: