marți, noiembrie 08, 2005

Sf. Mihail si Gavril

Desi cateodata imi vine greu sa imi amintesc cand se serbeaza sfintii ortodoxi, imi dau silinta si ma informez.
Azi se serbeaza Sf. Mihail si Gavril, asa ca profit de ocazie sa ii urez la multi ani Mihaelei.
Asta a fost usor, ia sa vad daca mai stiu pe cineva cu aceste nume.
Pai ar fi:
Mihai prietenul Ancai....La multi ani!
Mihai, un romanas de pe aici.....dar el e catolic si nu se pune. Azi la catolici se serbeaza sf. Severiu (dar de fapt la ei nu se mai serbeaza sfintii de mult).
Pe Rodica o chema si Mihaela, sau mi se pare mie?
Altcineva?uuuuuuu cum puteam sa uit!
Leonas Gabriel o veche iubire din scoala generala....la multi ani si tie, chiar daca sunt ani de cand nu mai vorbim.
Acum ca imi aduc aminte , in generala si in liceu stiam o gramada de persoane care isi sarbatoreau ziua onomastica azi! Mihaela Coman, Gabriela, Gabriel Polezache, Mihaela Chirita, Mihaela Achim, Mihai Cinciu, Mihai (o alta vapaie). La multi ani la toti!
Mai uit pe cineva? Daca da, atunci imi cer iertare!

Niciun comentariu: