miercuri, noiembrie 30, 2005

Harry Potter

Sambata, 26/11, am fost sa vedem filmul "Harry Potter and the Goblet of Fire".
Dupa o asteptare care mi-a macinat stomacul, ajungem in sfarsit la cinematograf.
Eu sincera sa fiu eram un pic dezamagita de lumea din jurul meu...dar sa va povestec cum a fost treaba.
Samabata dimineata trezirea si hop la bar sa luam micul dejun cu cappucino si prajiturica.
Apoi ne-am intors repejor acasa a sa terminam cat mai repede ce trebusoare mai aveam.
Numaram orele pana la ora H....Biletele le cumparasem deja de 2 saptamani.....8 bilete pentru 8 persoane care de abea astepatau sa vada acest film.
Si iata ca in acea dimineata se produce minunea....incepe sa ninga....Si a nins , si a nins.....pana a acoperti tot orasul cu un frumos strat de zapada proaspata (Tin sa precizez ca pe aici se intampla foarte rar se ninga.......Am facut si multe poze dar nu le am pe toate cu mine).
Ce poti dorii mai mult decat o seara Harry Potter cu 15 cm de zapada....poate doar un Craciun cu zapada...dar asta chiar ca e imposibil aici.






































Eu si jumatatea eram in extaz....Dar pe aici lumea nu iubeste de loc zapada, asa ca doi dintre prietenii nostri s-au lasat pagubasi si cand i-am chemat ca sa se pregateasca ne-au raspuns ca e prea periculos ca sa iasa din casa.
PREA PERICULAS CA SA IASA DIN CASA?????????????????? CUM PANA MASII VINE ASTA? DAR IN LUME DE RAHAT TRAIM DE A DEVENIT PERICULOS SA IESI DIN CASA CU 15 CM DE ZAPADA ????????????????????
Dragi mei eu am ramas fara cuvine, si mi-am zis ca pentru o lunga perioada de timp nu vreau sa mai aud de ei.
Oricum strazile erau destul de curate si se circula destul de bine.
La sfarsit eram doar 5, eu cu jumatatea, Elisa cu Stefano si Raffaelle. (trebuia sa fie si surioara lui dar sin pacata a racit).
Dai cu bombonele, dai cu pop-corn, ca sa treaca timpul cat mai repede.....uni dintre noi nu mai aveau rabdare......




















Cum a fost filmul...destul de dragut. Desigur asteptare era asa de mare ca si exigentele. Au taiat foarte mult din carte...si au eliminat niste personaje foarte dragute...dar efectele speciale au fost fantastice.
Duminica dimineata as fi vrut sa il vad...cu sange rece...
Dar nu-i bai o sa il revad in seara asa ! ha ha ha ha ha ha

Niciun comentariu: