vineri, noiembrie 11, 2005

E vineri

E vineri, iar eu nici macar nu mi-am data seama. Am realizat ca asta e ultima zi lucratoare a saptamanei, doar cand dj-ul de la radio a urlat-o in gura mare.
Dupa o noapte destul de agitata, caci un atac de tuse spasmica, ma facut sa mut pe canapea ca sa imi las sa doarma jumatatea, nu am absolut nici un chef de munca. Mai ales ca trebuie sa descurc tampeniile facute de colegii care au incercat sa ma ajute...
Sper sa treaca repejor ziulica asta, iar daca reusesc da nu imi vad nici sefii... cu atat mai bine!
Diseara ma asteapta cursul de flamenco cu profesorul gay. Pacat ca e gay, caci altfel as fi incercat niste lectii particulare. Incepe sa imi placa toata fataiala asta pe ritmuri spaniole, iar o tipa pe care am cunoscut-o acolo, mi-a imprumutat niste pantofi pentru flamenco ... de abea astept sa ii probez!
Iar maine dimineata....ma voi trezii sau mai bine zis voi fi trezita pentru a merge la munte. Intr-un loc super in care ultima data am vazut o caprioara. De data asta (dupa 2 tentative nereusite), o sa incercam sa ajungem pana sus. Si o sa ramanem sa vedem apusul soarelui, desigur daca vremea ne va permite.

Niciun comentariu: