joi, decembrie 06, 2007

Mos Niculae

La multi ani Nicoletelor si Nicurilor!
Da, a venit si Mos Niculae!...Nu la mine, ca nu am fost chiar asa de cumninte, dar la alti a venit, sunt sigura de asta!
Aseara am facut o cina romana pentru doua prietene. Si fara falsa modestie vreau sa spun ca a iesit de minune (adica au mancat tot ce le-am pus in farfurie).
Meniul a fost:
Antreu: tartine cu fasole batuta si zacusca
Felul intai: ciorbita de cartori (fara carne pentru ca suntem in post si una dintre fete e vegetariana)
Felul doi: ciulama de ciuperci cu mamaliguta
Desert: gris cu lapte servit cu afine din compot
Am baut un Cabernet Souvignon de la Murfatlar (nu rau de loc)!
Seara a decurs foarte bine, si am inceput sa facem planuri pentru calatorii impreuna, ceea ce nu e rau de loc.
Partea nasoala a fost ca azi de dimineata a trebuit sa imi dau un branci ca sa cobor jos din pad devreme, pentru a spala vasele, care nu erau deloc putine. dar am facut-o si pe asta!
Acum am si eu o intrebare pentru cine ma cunoaste:
As vrea sa ma tund, dar nu prea stiu cul....voi ce ziceti?????
Da' si mie o idee...un sfat taica, ca tare sunt amarata (din puntul asta de vedere) hahahah !!!!!

Niciun comentariu: