luni, decembrie 10, 2007

Chiar ca vine Craciunul !

Ce mai, vine Craciunl, nu mai este nici un dubiu!
Am inceput deja sa ma gadesc la meniul de Craciun (sper sa repar cuptorul ca sa pot face cozonaci), sau mai bine zis meniul pentru pranzul de Ajun. Caci de cina de Ajun si de pranzul de Craciun se ocupa rubedeniile. Deci nu se vor manca nici sarmale, nici piftie (care oricum nu imi place)....poate doar niste Salata de Beouf (daca am chef sa fac).

Aseara..pe'nserate....am inceut sa fac bradul. Pentru ca aici pe melaguri straine, bradul se impodobeste pe 8 decembrie. Si uite asa am cumparat noi bradutul nostru joi seara, si aseara (duminica) l-am tot impodibit. Cred ca e cel mai frumos brad de pana acum (oricum e mai frumusel decat cel de anul trecut). Are luminite multe si globuri de toate formele si toate colorile.
Aici e cu lumina stinsa si cu toate luminitele aprinse.


Iar aici se poate vedea si cu beculete si cu muzica, caci i-am tras repede o filmare !
View this montage created at One True Media
Brad de Craciun

Am cumparat si Craciunite ca sa fie casuta mai frumoasa (avand in vedere ca o sa stam acasa si de Craciun si de Anul Nou, macar si fie frumos!). Aceasta e cea mica care sta pe masa pe un stergar romanesc.

Iar acesta este cea mare cu Orhiedeea care am primit-o cadou pentru cina romaneasca organizata saptamana trecuta pentru cateva prietene! Nu e asa ca ii sta de nu se poate?

Uff ce ma mai laud si eu, dar anul asta e asa...
Cred ca e primul Craciun de multi ani, cand nu am oaspeti din Romania. Si pe de-o parte imi lipseste, pe de alta.....am atat de putin timp la dispozite, ca nu stiu cum as putea face.
Oricum, sa trecem mai departe.
In we am fost la niste prieteni din Milano, pentru a le duce albumul de nunta (a fost cadoul nostru). Am stat cu ei de vineri sera pana duminica, si ne-am tot jucat cu copiii si pisicii.
Si saptamana asta o sa fie de goaza. Sper sa gasesc timpul sa calc si eu cate ceva, caci nu mai am nimic de pus pe mine :D. Nu stiu nici macar daca o sa mai am timp sa ma duc in piscina, si imi cam pare rau de asta. Dar rezolv eu intr-un fel sau altul.

Niciun comentariu: