marți, decembrie 25, 2007

Craciun Fericit ...din nou!

Tocmai am terminat pranzul e craciun, aici unde faptul e a te aseza la masa e un lucru sacru !
Di pacate nu a fost cine stie ce, pentru ca totul era rece, dar nu a terebuit sa fac eu demancare, si asta este foarte bine!
Ceea ce imi place mult in aceasta casa este internetul si mutlte leptop-ori...Si uite asa suntem si eu si "jumatatea" cu calculatoarele in brate si facem ceea ce ne vine mai bine. Adica ne-am retras si scriem alticole fiecare pe blogul sau.
Acum suntem pe canapea si ne uitam la film (Chocolat).
Mosul a fost foarte bun cu mine anul asta si mi-a adus multe cadouri:
- libri: The grapes of wrath di John Steibeck;
Perché non possiamo essere cristiani (e meno che mai cattolici) di Odifreddi Piergiorgio;
Ombre sulla via della seta di Colin Thrubon;
Microonde (carete de retete pentru cuptorul cu microunde);
- un fel de sal de matase;
- cartele pentru celulare (foarte utile caci eram la zero);
- ciocolata
- o lingura de lemn;
- gel de dus cu forme ciudate (hahaha);
- un complet intim (nu stiu cum se spune...un chilotel si un maieu...rosi).
Pozele am sa le pun alta data, pentru ca acum nu am cum sa le micsorez, dar cand ma voi intoarce la munca...la nu adica, o sa pun si poze!
Va urez la toti un Craciun Fericit si un an nou ....nou!!!

Niciun comentariu: