vineri, august 04, 2006

Gata de plecare?

Nu stiu exact daca sunt gata de plecare. Ce e sigur, e ca deabea astept.
In acest moment sunt inca la munca, incercand sa tot dau de ai mei parinti dar se pare ca telefoanele nu prea au chef sa munceasca. (nici ele)
Maine mergem sa luam camperul.
Ne-am cumparat masa si scaune de plastic, farfuri si pahare de plastica (reutilizabile), asta pentru a nu le sparge. Aseara am facut si ultimele cumparaturi.
Inca mai am de calcat si de facut vreo trei masini de spalat, dar sper sa fie totul gata pentru plecare.
Mai toti au cam bagat spaima in noi...ca trebuie sa fim atenti, ca se fura etc etc.
Gata gata gata....parca sun beat nu imi vine sa cred ca maine sau poimaine v-om incepe aventura asta!
A trecut pe la mine Anca su al ei iubit. Dar nu cred ca se vor mai intorce......nu le-a placut nimic....Mancarea era super naspa (pentru ei); eu nu am aer conditionat (si din cauza asta sufar si eu). In plus nu prea e nimic de vazut aici!
Daca o sa dau peste vre-un internet cafè o sa va tin la curent cu ce facem si pe unde suntem.
Tine-mi pumni ca toti spun ca e o tregedi cu bandele de marocani care fura la greu din campere si masini.

Niciun comentariu: