marți, august 15, 2006

Jurnal de bord - Spania (02)

Am ajuns la Granada (pe care eu o confund mereu cu Cordoba). De fapt am ajuns ieri, 14 august, dar azi sunt in fata calclatorului. Am stat aici doar 2 zile (mai mult nici nu as fi stat) iar maine dimineata plecam catre Sevilla.
Am petrecut doua zile destul de naspa sambata si duminica, pentru ca nu am gasit loc in nici un caping din zona unde vroiam sa stam noi, si uite asa am nimerit ntr-un loc de mare super super urat si foarte scump. Sa nu va duceti niciodala la Alicante - Roquetas del Mar !!!!!!!!!!!
Si in aceasta vacanta, ca de fapt in toate planurile noaste, nu am reusit sa ne tinem de program decat in proportie de 20 %. La Barcelona am stat mai mult decat trebuia, nu am fact plaja la "nudisti" la Cabo de Gata...iar la "movida".... (viata de noapte spaniola) a ramas o mare necunoscuta (cel putin pana acum).
Granada ni mi-a placut foate mult, prea multa murdarie, prea multi "vagabonzi" , prea multe mini-bazar marocane cu marfa facuta in china si mult, mult prea scump.
Am visita o parte din Alhambra, care a ridicat un pic in ochi mei acest oras...dar in rest de abea astept sa vad Sevilla.......Flamenco, bere si tapas !!!!!!!

Niciun comentariu: