joi, iulie 20, 2006

Pregatiri pentru plecare

Mai sunt circa 2 saptamani, plana la plecare.
Am facut o lunga lista de lucruri pe care trebuie sa le cumparam inainte de a pleca.
In primul rand, doua biciclete (de ultima mana) in asa fel, incat daca ni le fura sa nu ne planga inima dupa ele. Zis si facut. Am reusit sa gasim 2 biciclete si am si economist 40 € pe bugetul acordat.
Sambata sau poate chiar vineri seara vom merge sa cumparam, o masuta si 2 scaune .... cum se spune pliante pliabile....ooooooffffffffffffff limba ramana in aceste momente nu ma ajuta de loc. Si un set de oale si tigai...mai mici, bune pentru camper.
Apropò de camper. Tocmai am fos la firma de unde l-am inchiriat ca sa cerem ultimele lamuriri, dar nu am reusit sa il vedem, pentru ca ii faceau cateva mici reparatii!
Oricum pentru cine nu are habat de cum e facut un camper va arat doua pose:
1. Acesta e un camper care seamana foarte mult cu cel per care l-am luat noi.

2. Ca sa va facei o idee de cum este in interior; se vede patul, baia (cu dus, wc si ghiuveta), bucataria cu aragaz (pe butelie) frigider, ghiuveta si masa cu scaunele.


Acum va intrebati de ce mai vrem o masi si alte scune....pai cum de ca ca sa mancam la iarba verde, ca de o sa fie asa de cald acolo, ca mancatul in camper nu cred ca va fi usor. In plus che gust are sa fii in mijlocul "lu' natura mama" daca nu iei si tu un mic dejun sau o cina la aer curat!

Nebunia asta e lunga 6.70 m si e larga 2.30 m. Un mastodont, pe care nu as vrea sa trebuiasca sa il parchez eu.

Acum tocmai fac cateva CD-uri cu musica special pentru calatoria asta. Marea majoitate e muzica spaniola, dar nu lipseste muzica romana s.a.m.d.

OF..de abea astept sa plecam. Nu prea stiu ce ne asteapta. Nu avem un program fix (daor cateva obiective per care vrem sa le ajungem). Ne-au sfatuit sa nu dormin in afara campingurilor...din cauza hotilor. Pe mine ma nelinisteste faputul ca trebuie il umplec cu apa si sa golim rezervoarele 8cele pentru ape gri si ape negre).....si daca nu gasim apa....

In plus e problema limbii.....care nu e grea....dar nu pot spune ca inteleg tot ce mi se spune.

Niciun comentariu: