joi, mai 19, 2005

UN REGAT PENTRU O PRIETENA

Azi e zi foarte trista pentru mine si la fel vor fi si urmatoarele 3-4 zile.
Jumatatea pleaca "in delegatie". De fapt se duce sa faca poze la o tampenie de cursa cu masini de epoca (unde sunt numai bogatasi)!
Faptul e, ca eu o sa raman de asta seara singura acasa. Au trecut mai mult de cinci ani de cand nu am mai stat atat timp singura! Nu mai stiu cum este...De fapt nu am stat niciodata singura. Am avut intotdeauna prietenele si prietenii mei......Dar aici, acum sunt singura!
Si in momentul asta chiar ca da un regat pentru o prietena cu care sa vorbesc, care sa ma inteleaga (pe mine si glumele mele...proaste)....Cu care sa pot spune tot ce imi trece prin cap!
Dificile, foarte dificile!
Ma consoleaza faptul ca am calculatorul aproape.........

Niciun comentariu: