marți, mai 17, 2005

Ironia sortii

Am intalnit ieri din intamplare un articol care mi-a lasat un gust foarte amar in gura.
Practic, Waitt Family Foundation http://www.waittfoundation.org/past/Genographic.html a pus la dispozitione 40 de milioane de dolari pentru un proiect inceput de National Geographic
http://www3.nationalgeographic.com/genographic/index.html pentru descoperirea "codului genetic initial".
Ceea ce m-a facut sa mi se "ridice parul pe spinare" e faptul ca fiind demostrat ca omenirea a "inceput" in Africa, cercetarile vor pleca de acolo, de la triburile cele mai retrase. De ce m-am "alterat"? Pentru ca cei care vor "dona" ADN-ul sunt printre cei mai saraci oameni de pe glob. Si tot banetul ala se duce pe o cercetare de "rahat", in loc sa salveze de la moarte milioane de vieti umane.
Daca se pot stange 40 de milioane de dolari pentru cercetari......de ce nu se pot strange aceeasi bani si pentru a ajuta CU ADEVARAT omenirea?????
Eu ma indoiesc ca descoperire primului ADN-ului va ajuta lumea sa traiasca mai bine, sa nu mai moara de foame, sa reduca poluarea sau defrisarea padurilor!

Niciun comentariu: