marți, mai 24, 2005

SE MARITA SOR-MEA

Mi-a fost extrem de greu la inceput sa ma impac cu ideea, dar asta e, inapoi nu ne putem intoarce, iar daca ea a vrut asa...asa sa fie.
Acum sunt incantata ca am sa ma intorc la Bucuresti ma repede decat am sperat. Iar acest "intermezzo" va scurta asteptarea lunii August!!!!!
Deci, sa marita surioara mea. Practic, o sa aiba cununia civila pe 25 Iunie, iar biserica si restaurantul pe 26 Iunie.
Sper ca ziua asta sa ii poarte noroc , caci daca ea e fericita....eu sunt fericita.
Suntem foarte diferite intre noi si e normal sa vedem lumea cu alti ochii! Se vede ca instinctul matern la mine se dezvolta mai greu.
Eu vreu inca sa imi traiesc viata, fara sa ma gandesc la educatia unui mormoloc. Vreau sa vad lumea, iar un copil pe mine m-ar incetini...
Se pare ca nunta va avea loc in Floreasca, dar mai multe amanunte nu va pot da.
Daca cineva vrea sa le ureze "casa de piatra si copii beton" (frumosi si destepti ca mama [ taticul sa nu se supere dar mama e mai frumoasa, iar pentru "destept" nu il cunosc indeajuns ca sa fac comparatii]), puteti scrie la comentarii, iar eu o sa ma asigur ca au sa le citeasca!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur enorm pentru sora ta. mai ales ca va fi restaurantul chiar de ziua mea. va sarut pe amandoua si iti las mobilul meu sa ma suni cand ajugi in tara sa iesim la o bere. Laura Mois- o723158140. de abia astept sa te vad