miercuri, decembrie 01, 2010

O seara in casa

In seara asta stam acasă, ca si ieri seara dealtfel. E o perioada in care stam bine acasa.
Aseara eu am lucrat cu masina de cusut si am facut o fata de masa cu servetele si o alta chestie pentru placa pentru aluaturi. Iar acum e randul meu sa ma uit in tip de Cucul lucreaza, la albumul de poze de la nunta. Am ales sa il facem noi, dar nu e deloc usor, caci Cucul este foarte exigent cu el însăși.
Am facut un stop de o saptamana de la antrenament, iar azi cand am reluat s-a simtit imediat. Era prima oara cand alergam in casa si trebuie sa spun ca nu a fost de loc usor. Vom vedea maine cum e treaba.
Inca ceva! A venit iarna si a nins deja de doua ori. Prima oara a nins aproape toata duminica, dar multa treaba in casa si faptul ca m-am trezit cu fundul in sus, m-au facut sa nu ma bucur de ea asa cum a trebuit. Dar azi .... azi a fost cu totul altceva.
Ne-am trezit la 7 si ningea deja. Cucul s-a grabit sa iasa cat mai repede din casa ca sa nu ramana blocat in trafic (si bine a facut). Eu, ca taote Pupazele am luat-o mai calm si cand am iesit incepuse sa ninga cu niste fulgi mari, mari, mari. Am ras de una singura tot drumul. Din pacate nu a durat decat foarte putin si la ora 10 ploua deja. Dar nu e rau pentru un inceput de iarna intr-o zona unde ninge foarte putin (in general).
Daca ar ninge si de Craciun...........
Maine o sa ne luam cateva ore de liber pentru niste cumparaturi la Bologna. Iar vineri, poate ca o sa cumparam deja bradul!

Niciun comentariu: