vineri, decembrie 03, 2010

Bradul de Craciun



Stiu ca pentru Romania este foarte devreme ... dar in casa nostra nu e niciodata prea devreme pentru a face BRADUL!!!!! Asa ca in seara asta am cumparat un brad frumusel (platit o mica avere) si ne-am pus pe treaba.
Anul acesta am decis sa il facem bicolor adica doar rosu si auriu si trebuie sa spun ca a venit de minune. Muzica de craciun ne-a acompaniat tot timpul.
Si daca tot eram pusi pe treaba, am decorat ferestrele si am pus perdelele noi cumparate ieri la Ikea.
Apropos de Ikea. Ieri ne-am luat cateva ore libere de la munca pentru a face cateva cumparaturi la Bologna. O data ajunsi la Ikea, pe la 5.30 seara, am vazut ca parcarea era destul de goala. Razand ne-am spus ca in sfarsit se vede criza si la Ikea.
Dar o data ajus in partea unde ar fii trebuit sa fie produsele de craciun ... surprisa, nu mai era nimic. Si cand spun nimic este chiar NIMIC! Lumanari, servetele, fete de masa, globuri ...... la 3 decembrie magazinul era gol!!!! ...... Si am inceput sa radem (amar) pentru ca la urma urmei nu era nici urma de criza la Ikea.
E tarziu, aproape miezul noptii. Am baut o cana de ceai de musetel pentru ca ma cam am gatul un pic unflamat si ma pregatesc sa ma duc la culcus.

Niciun comentariu: