vineri, decembrie 17, 2010

NINGE IAR

In zece ani de cand sunt pe taramuri macaronice nu am vazut asa de multa zapada ca in anul asta! Iar eu ador iarna, ador zapada!!!
Filmuletul asta e facut de mine pe 10 martie 2010.



Si o data ajunsa in casa uit complect de cat de imbecila devine lumea cand cad doi fulgi sau doua picaturi de ploaie.
Ok, in seara asta străzile sunt patinoare caci primăriile nu au bani -saracele de ele- dar ținînd distantele de sicureta si cu un pic de atentie se poate circula foarte bine (chiar si fara cauciucuri termice!!!!) Dar nu, lumea trebuie sa intre in panica, sa faca 10 la ora, sa se încoloneze ca pinguini si sa se bage unul in altul ca oile!

In seara asta am iesit din casa pentru cateva cumparaturi si pentru a duce la fotograf CD-ulò cu albumul de nunta (inca nu l-am printat). Dar CD-ul era masterizat rau, asa ca nu a fost sa fie.
Apoi am fost la o mica cina ci la cinema ... Unde am avut parte de cel mai urat fil din ultimele lui "The tourist". O porcărie trista, fără acțiune si cu enorme greșeli!
Acum suntem acasica cu o cana de ceai fierbinte si gata sa ne bagam sub plapuma.
Maine mare pranz de Craciun cu toti prietenii (40)

Niciun comentariu: