luni, ianuarie 14, 2008

Un cadou binevenit

Pentru cei care nu stiu, luna aceasta implinesc anii. Si am decis sa renunt la "mania" mamei mele de a nu spune nimanui nimic (doar ca sa vad cine isi aduce aminte) si am dat sfoara in tara.
Mai mult de atat, m-am pus de acord cu "jumatatea" si sabata, am primit (deja) cadoul mult dorit.
Este unul dintre cele mai frumose cadouri primite (si unu dintre cele mai scumpe).
Este ea: BERNINA 240 !
Dupa foarte, foarte multe tratative (am stat in magazin cam vreo 2 ore) am iesit cu ea in barate.
E inutil sa va spun ca face de toate (cartofi prajiti, oua ochiuri si cafeaua dimineata). Ca sa va convingeti uite se este scris depre ea pe site-ul della Bernina:
True BERNINA quality packed into a lightweight model: the Bernina 240.
Everything about this machine says quality - from the CB hook, which ensures perfect stitches on any fabric, to the powerful DC motor, which penetrates layers of fabric at any speed.
The 240 is computerized and offers a variety of features to make your sewing more fun than ever before. The time-saving Temporary Altered Stitch Memory, which stores altered stitches in temporary memory, allowing you to access them later in the same sewing session. Plus, features such as an automatic needle threader and Needle Stop Up/Down take the frustration out of sewing, so you can focus on your creativity.
With the FHS (Freehand Sewing System), the activa 240 is great for quilters and the long term buttonhole memory, five buttonhole styles, and three alphabets, make it great for garment makers, crafters, and home dec sewers, too!
Acum ma laud, dar o fac doar pentru ca imi place mult de tot si am ganduri mari.
Aseara am inceput deja cu tivuri la pantaloni, intorsul gulerului de la camasa (era doar o proba, dar a iesit destul de bine - mai ales ca era prima oara cand o faceam).
Ca sa intelegeti cat eram de .... exterefata (s-o zice asa?) duminica m-am trezit la ora 7 cu tot felul de idei, si asta chiar daca sambata am lucrat pana la 12.30 noaptea!
Ce sa mai zic, sper sa va pot arata cat mai curand "fructele"!!!!!

Niciun comentariu: