marți, ianuarie 08, 2008

Dupa Harry Potter

In sfarsit si eu am reusit sa citesc ultimul volum di saga Harry Potter...nu mi-a trebuit foarte mult, caci l-am terminat in practic 20 de ore.

Vineri la miezul nopti (deci era deja sambata) am cumparat cartea. Am ajuns repejor acasa fericita ca in sfarsit a iesit traducerea in italiana! (treducera nu e pentru mine, ci pentru "jumatatea". Deci ne bagam in pat fiecare cu cartea lui (eu in engeza si el pe limba lui) si am citit de la 1 la 3 (noaptea, ori dimineata, daca preferiti).


M-am trezit la 10, m-am mutat pe canapea si am inceput adevarata maratona. Deci de la 10 pana la 7 sera am citit aproape non stop (luam cartea dupa mine si in baie). De la 7 la 8 am mancat....sau mai bine zis ne-am indopat repede repere. Iar de la 8 sera am citit in continuare pana la 5 dimineata....nu rau...nu e asa?



Cam asa arata canapeaua....cartea, dizionarul pe care l-am deschi doar o data, dar am vrut sa il am pe langa mine in caz ca......., apa, bomboane, banana (ramasa de la mic dejun), batiste pentru ca eram racita cobza. Chestia rosie/gri care se vede pe acolo e un fular pe care il fac pentru "jumatatea", asa ca nu am ce face cand ma uit sera la "tembelizor"!
Cartea mi-a placut extrem de mult. A meritat asteptarea, si sunt foarte multumita, caci a confirmat unele din presupunerile mele. Acum lasa sa treaca cateva zile, si o iau de la capat, adica recitesc cartea, dar in italina de data asta!

Niciun comentariu: