marți, ianuarie 15, 2008

Lenea - Cum sa nu faci nimic toata ziua.

Sunt la munca, si nu este chiar asa de usor sa nu faci nimic!
Asa ca, ne avand eu prea mult branci de munca, am terminat o carte, m-am jucat pe internet, am vorbit la telefon.....dar acum nu mai stiu cu ce sa mai omor ultimele 2 ore de munca.
A nu face nimic e o arta, si nu toti sunt buni la ea!
Mie, de exemplu nu imi place sa nu fac nimic. Dar in zile ca astea, in care totul tace, cand ai de facut niste chesti extrem de plictisitoare.........gasesc orice fel de scuze pentru a nu face NIMIC!
Doar ca la un moment dat, nu stiu ce sa mai caut in internet, nu stiu ce joc nou sa mai fac...si atunci pe langa lene se insinueaza plictiseala, care este o chestie extrem de urata, mai ales pentru mine!
As vrea sa ajung cat mai repede acasa, ca sa pot incepe se pun "impreuna" cadoul pentru "jumatatea". Am inceput aseara, si sper sa termin pana joi seara. Sper, pentru ca in sera asta voi avea maxim o ora de timp, maine o sa ajung acasa dupa ora 11, iar joi...cine stie...sigur avem ceva de facut.
In plus eu ar trebuii sa calc (eterna mea problema) pentru ca deja nu mai stiu unde sa pun lucrurile spalate (CINE MA AJUTA SI PE MINE?). Poate sambata dupamiaza, daca suntem acasa....sau duminica.
Mi-au ajuns toate cartile noi cu retete si tare asa vrea sa incep sa fac cate ceva, caci am vazut niste chesti foarte interesante! Dar si alea (cartile) trebuie citite....si nu am timp.
Vezi, venitul la munca e o pierdere de timp. As putea face asa de multe chesti daca as muncii doar cu jumatate de norma, sau cel putin 4 zile, nu 5. Nu ar fi frumos sa ai lunea sau miercurea libera si sa poti face toate chestiile pentru care nu iti ajunge timpul in mod normal? Dar nu se poate, asa ca, gata cu visarea...inapoi la treaba ! hahahhaha pe cine vreau sa pacalesc, inapoi la facut nimic !!!

Niciun comentariu: