miercuri, august 01, 2007

Dependenta de viteza

Sunt o vitezomana, dar ma tratez! Parca sunt la o intalnire a alcolistilor anonimi.
Faptul e ca de o saptamana m-am cumintit si nu mai merg cu viteza. Ba chiar respect faimosii 50 la ora.......
Chestia asta mi-a venit asa din senin ... cand am vazut cum se ascund nenorocitii astia de politai si cat de mult au crescut amenzile (acum risti sa platesti pana la 6000 de euro daca depasesti cu peste 40 - 50 la ora viteza regulamentara). Iar eu de obicei merg cu peste 100 in zonele cu maxim 50....deci.....
Toata treaba asta de a merge incet are un mare avantaj ... pe care l-am simtit chiar din prima zi. Nu ma mai enervez. Nu mai urlu la toti bosorogii sau la toate femeile capcaune, nu mai injur, nu mai depasesc ... stau calma !....Zennnnnnnnnnnnn....ing si iang
Parte proasta e ca merg asa de incet ca simt cum imi creste parul pe picioare, iar cateodata....imi vine sa inchid ochii si sa dormmmmmmm !!!!!
Dar asta e! Voi continua sa raman pe baricada .... de 50 ! blehhhhh

Niciun comentariu: