vineri, iulie 20, 2007

Asteptandul pe Harry Potter

OFFFFF
Mai sunt doar cateva ore pana la iesire cartii in limba engleza!
Ultimul volum (al saptelea) di saga Harry Potter va fi vandut la miezul noptii in UK (2 dimineata in Romania).
Saptamana trecuta am fost sa vad Al cincile film, ca sa ma ajute in marea asteptare...dar cred ca afacut mai rau.
Dupa o saptama (cea care mai are putin si se incheie) in care nu am facut nimic la munca......(am ramas in urma cu contabilitatea si va trebuii sa trag din greu ca sa nu rama pe aici la vara), in care am tot dai iam prin internet pentru a afla ultimele stiri despre HP dar stand in acelasi timp atenta casa nu aflu nimic despre e se petrece in carte.......asteptare mea se aproprie de sfarsit.
Cartea sper sa imi ajunga luni prin curir, caci am comandata de mai bine de jumatate de an pe internet.
Si cu toate aste, astepatarea cea mai mare de abea acum incepe. Pentru ca am decis (de buna voie si ne silita de nimeni...CINE M-A PUS !!!!!) sa astept pana cand va fii publicata versiunea in italiana, pentru a putea citii cartea impreuna cu "jumatatea". Si uite asa de luni pana in ianuarie (cand se presupune ca va iesi traducerea) trebuie sa stau pe uscat. Nu ma pot duce pe site-urilr dedicate, ca sa vad ce spune lumea. Nu pot asculta stirile, de teama sa nu aflu finaul.....uffff ce durere.
Asta e cand te numesti HP fan (sau cum se spune pe aici "sfigato") !!!!!!

Niciun comentariu: