joi, februarie 01, 2007

In cautarea fericiri

OOOOOO...daca a-ti stii voi ce frumos e sa pleci mai devreme de la serviciu pentru ca ai intalnire acasa cu mandrul .... pentru a a atinge cerul cu un deget.......
Chiar asa am facut eu ieri. Satula de hachitele sefilor, am scos un motiv oricare si am plecat......Si uite asa am petrecut vreo doua ore "ca pe vremuri"!
Dupa care am fost la cinema, unde am vazut "Apocalypto" di Mel Gibson. Film care mie mi-a placut foarte mult, pentru e in limba originala, pentru ca e cat de cat mai original fata de marea majoritate a filmelor americane, si nu numai.
O poveste frumoasa....destul de violenta, mai ales pentru cei "tineri", dar care se vede bine.
Si acum sa va povestesc un pic Amsterdam.
In primul rand pozele le puteti vedea aici.
Pentru mine Amsterdam este un oras extraordinar, unde mi-ar place sa traiesc. Lumea este foarte diversa, fata de restul locurilor unde am fost. Nu e numai ospitaliera, dar e si buna...sau cel putin cei pe care i-am intalnit noi. Si foarte important, noaptea cand mergeam pe strada nu ne-am simtit deloc in pericol.
Am dormit la Hotel Orlando, un mic hotel chiar in centru, foarte comod, caci in 5-10 minute erai peste tot, nu extraordinar de curat, dar placut. (asta era camera nostra)
Nu am vazut prea multe, caci timpul era destul de scurt. Am vazut muzeul Van Gogh, unde jumatatea mea a adormit la un concert (ha ha ha), gradina botanica care, chiar daca din cauza anotimpului nu era extraordinara, noua ne-a placut foarte mult, museul figurilor de ceara Madame Tussauds iar in rest ne-am plimbat.
Am vazut cartierul luminilor rosi (nu stiu daca in romana are un nume) adica cartierul unde sunt prostituate in vitrina. Nu am intrat in cofeshop (acolo unde poti fuma "iarba")...dar nu cred ca am pierdut prea mult.
Am vrea sa ne reintoarcem intr-un alt anotimp. Si cred ac merita sa vizitezi si altceva inafara de capitala. Culturile de lalele......morile de vant......sigur ne vom intoarce !!!!!!

Niciun comentariu: