vineri, decembrie 01, 2006

LA MULTI ANI ROMANICA !!!!!!!

Azi e ziua natioanala a Romaniei!!!!!
Si ce se face de ziua Romanici noastre ..... se canta cantece patriotice (vezi "Soimii Patriei") sau.....
"Am cravata mea
Sunt pionier!
Si ma mandresc cu ea
Sunt pionier!
Flutura in vant
Zalog de legamant
Intaiul meu cuvant de pionier"!
si se spun poezii:
"Hai sa dam mana cu mana
Cei cu 4 la romana....."
Iar daca aceste versuri nu va unfla pieptul de mandrie si de partiotism ..... atunci puteti recita:
"PE LA NOI LA GRADINITA
PATRUNJELU-I PAN' LA PUTA
MAMA LUI DE PATRUNJEL
NU MA POT PISA DE EL !"
Aceste versuri mi-au acompaniat copilaria .... le recitam de cate ori puteam, cocotata pe birourile Anteprizei de constructii ACM6 (de mica mi-am data aere de vedeta, iar acum fac doar "aere").
Si daca tot suntem la capitolul amintiri.....
Se apropie Craciunul....si in nari simt mirosul bananelor lasate sa se coaca la caldura in bucatarie...si vad cozile la portocale si la ciocolata chinezeasca..... Ce timpuri!!!!!!
Imi aduc aminte de pungile de dulciuri "oferite" cu inima larga de .... Rombeton (numele luat de ACM 6 dupa 89)...per care mai ales acum (ca sunt la dieta) LE VREAU DIN NOU !!!!!!!!!
1 Decembrie.... or fi aprins luminile de Craciun in Bucuresti??? Ca aici la noi au inceput deja!
Peste fix o saptamana mergem sa cumparam bradul.
Anul asta am facut si o mare aprovizionare cu globulete noi...care mai de care mai frumoase, mai sclipicioase ... iar maine mergem sa cumparam o masuta (pe care sincera sa fiu..... nu stiu unde o sa o punem, ca in casa nici noi nu ai avem loc).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa ne traiasca patriotii!

Luminile din Bucuresti sunt "magnifice", ai senzatia ca eshti intr-un SF, nu alta, totul e albastru electric :)