luni, noiembrie 27, 2006

Vini, vidi........

Dar cata vreme a trecut de cand nu am mai scris ceva pe blog.
Hai sa spunem ca am avut foarte mult de treaba......
Azi e luni, si ca de obicei nu am chef sa fac nimic, am tras de mine pentru a termina niste chesti "urgente", dar acum vreau sa dedic cateva minute limbii romane.
Am fost in casa la mine, dar desigur mult, mult prea putin. Multe din lucrurile pe care le vroiam sa fac, le-am amanat pe data viitore (care cine stie cand va fii); iar multe di personele pe care vroiam se le vad..... de geaba..... nu pot fii in doua locuri in acelasi timp.
Din fericire, am reusit sa evit intalnire cu marea majoritate a rudelor si asta e o chestie foarte buna. Mai ales ca prin nu stiu ce miracol sor-mea nu a rupt turta mandrei in ziua stabilita, si asa am reust sa evit neamul lui cumnatelul meu.........cineva acolo sus ma iubeste.
Si acum la mare rugaminte di partea surioare mele, o sa va arat marea poza de famelee....duba buget, coane Costica!

Distractia nu a lipsit, iar noua intrata in prea cunoscuta famelee di "Cartierul Primaverii" , la frageda varsta de un an, sub stricta supraveghere a ma-si ne-a aratat din ce stofa e facuta.

Fetei i place vinul si berea...deci e pe calea cea buna !!!!!!!

Aici e dupa cateva degetele inmuiate bine in vin de casa

Hai ca iar m-am luat cu treaba si mi-a disparut inspiratia.

Si ma cam doare un pic capul, asa ca ma pregatesc sa ma duc pe la cas la mine, unde ma asteapta cu foarte mare drag si dor un cos de rufe de calcat !!!!!!!

Niciun comentariu: