vineri, iulie 07, 2006

Sunt obosita

Sunt asa de obosita, ca de abea imi mai tin ochii deschisi.
Dupa trei zile cu dureri de spate (dintre care una nu am reusit nici sa ma duc la munca), si o seara la munca la restaurant, ma simt de partca nu dorm de 5 zile.
Of of of, nu mai sunt asa de tanara...De ce ma tot incapatanez sa muncesc 7 zile din 7, circa 16 ore pe zi?
Gata, banii de vacanza am reust sa ii punem de-o parte, alor mei le-am luat boiler...ce mai vreau ? Gata, cred ca a venit timpul sa imi odihnesc si eu un pic oasele, ca daca nu toata vacanta o sa o dorm.
Apropo de vacanta. Si eu ca tot omul am inceput sa ma uit pe net, ca sa vad ce e mai interesant de vazut, pe unde o sa mergem, unde am puteà sa oprim pentru a face plaja s.a.m.d. Doar ca sant franata de gandul ca vom face ca si la Paris....De toate planurile noastre scrise frumos pe hatiute.....s-a cam ales praful. Unu, pentru ca am uitat hartiutele acasa, doi pentru ca haladuiala prin musee si chestii din astea ne-a lasat fara nici un pic de vlaga.
Si atunci ma intreeb....dar oare convine sa ma informez?
Hai, un pic de informatii nu fac rau.....

Ce am mai facut!
Am fost la opera, la arena di Verona si am vazut Carmen. Mi-a placut foarte mult, doar ca locurile nu erau nemaipomenite. In plus a inceput la 9 seara si s-a terminat la 2 noaptea......
















Cam asta e tot.....a, duminca am facu baie intr-o cascada....extraordinar de frumos!

Dar nu va arat poze caci sunt extrem de uratica!

Niciun comentariu: