miercuri, iunie 28, 2006

Ce carti am mai citit

M-am gandit sa fac o lista cu cartile citite intre 2005 si 2006.
Asta pentru memoria mea personala.
Am ramas foarte delusa, cand mi-am dat sema ca in relitate nu erau asa de multe cum credeam:

1. Il mondo secondo Garp / The world accordi to Garp by John Irving
2. Sensi di viaggio di Marco Aime
3. Fahrenheit 451 by Ray Bradbury
4. Narciso e Boccadoro / Narcis si Gura de aur by Hermann Hess
5. Sai tenere un segreato / Can you keep a secret by Sophie Kinsella
6. Come diventare buoni / How to be good by Kick Hornby
7. Gabriella, garofano e canella by Jorge Amado
8. Vai e Vivrai / Va, vis et deviens / Live and become by Radu Mihaileanu
9. Apocalisse bianca di Alessio Grosso
10. Apocalisse rossa di Alessio Grosso
11. Apocalisso nera di Alessio Grosso
12. Il quinto giono / The Swarm by Frank Schatzing
13. Harry Potter e il Principe Mezzosangue / Harry Potter and the Half Prince Blood by J. Rowling
14. Il teorema del pappagallo / The Parrot’s Theorem by Guedj Denis
15. L’ala di bronzo: un’indagine del mandarino Tan di Tran-Nhut
16. Eragon by Chistopher Paolini
17. La canzone di Shannara / The Wishsong of Shannara by Terry Brooks
18. Le pietre magiche di Shannara / The Talismans of Shannara by Terry Brooks
19. La spada di Shannara / The Sword oh Shannara by Terry Brooks
20. The Undomestic Goddness by Sophie Kinselle
21. Le cronache di Narnia / The Chronicles of Narnia by C.S. Lewis (Pimele doua carti din cele sapte- mi se pare ca sunt sapte).

Acum citesc "Caos calmo" (nu are nevoie de traducere) de Sandro Veronesi.

Primele sapte carti le-am citi pentru ca au fost propuse al clubul de lectura.

O carte ca mi-a placut foarte mult, este cea subliniata. Este scrisa de un autor roman emigrat.
Nu am reusit sa gasesc nimic in romana, dar pentru cine intelege italiana aceasta e descrierea carti : "Romanzo nato insieme al progetto cinematografico di "Va, vis et deviens", del regista rumeno Radu Mihaileanu e presentato al 55° Festival internazionale di Berlino, racconta la storia dei falasha - gli ebrei neri - e dell'epico viaggio verso Gerusalemme. La storia di un bambino cristiano che, fatto passare per figlio di una madre falasha, arriva nella città santa e deve cominciare a vivere, a diventar grande sapendo che non è ebreo, che non è un orfano, che non è ancora nulla. Ma che vuole diventare un uomo. "
Tot ce am reusit sa gasesc este o descriere a filmului facut dupa carte (al carui regizor este tot Radu Mihaielanu).
Daca reusiti sa gasiti cartea, eu v-o (asa se scrie?) recomand cu toata inima.

Niciun comentariu: