marți, ianuarie 31, 2006

La munte

Sincera sa fiu nici nu imi vine sa cred ca am fost plecata. A trecut asa de repede incat ma intreb daca nu cumva a fost un vis.
Locul e de basm si il cunosc deja de ceva timp.
Hia sa incep sa va explic pozele, ca nu are rost sa va mai povestesc cat de bine am mancat si cat ma-m plimbat prin nameti!
Aici se poate vedea crucea de la cota 2900 unde am urcat eu acum un an jumate. Si ca sa va dati seama cat de sus era.....va pun urmatoarele poze. Stiu ca ma laud, dar sunt mandra de mine asa ca va trebui sa ma suportati inca un pic....pana nu ma cazar si mai sus ha ha ha!



Deci cum va spuneam eu am ajuns pana pe varful acela care se vede in departare !
Acesta este Lacul din Braies, care in aceasta periada a anului este foarte congelat...atat de congelat ca te poti da si cu schiurile pe el!
As putea sa zic ca de aici izvoreste lacul, dar ar fi o minciuna gogonata. Desigur apa asta ajunge in lac, dar nu e principalul izvor.
Din noul lacul...
O cabana!



Aceasta este pensiune Turmchalet http://www.turmchalet.com/it/index.php unde suntem tratati de fiecare data ca niste regi (se spune asa, nu?)
Aici este grupul de "aventura". De fapt acolo sunt in patru, dar al patrulea se gaseste in burtica Elizei care este insaricata in 3 luni! Felicitari si multa sanatate!
Iar aici, ca sa nu va mai plangeti ca nu mai stiti cum arat, sunt eu pe leagan! Ati vazut ce mi.a crescut parul? Din fericire nu se vede bretonul ciuntit pe care mi l-am facut singura! ha ha ha!

Niciun comentariu: