joi, ianuarie 26, 2006

26

Azi implinesc 26 de ani! Ciner ar fi crezut? Aseara mi-am facut un dus cald si am injurat in gura mare cine a facut casa asta fara o cada. VREAU O BAIE CU CADA, NU CU DUS! De fiecare data cand trebuie sa ma spal e un cosmar, pentru ca apa nu imi ajunge niciodata. Nu reusesc nici sa ma incalzesc, nici sa ma relaxez. Obtin exact efectul opus....ma inervez pana scot aburi pe urechi (ca in desene animate). Azi m-am inbracat "frumos"...mai ales ca azi, chiar de dimineata am primit un super cadou: a inceput sa ninga! "Expertii" zic ca o sa ninga pana maine (inclusiv), dar acum ma uit pe fereastra si vad ca ninsoarea a incetat. Ca de obicei prin locurile astea ce e frumos dureaza foarte foarte putin. Sper sa reinceapa ninsorea....nu de alta dar asa poate plecam mai repede acasa de la munca ha ha ha ! Maine la pranz vom pleca la munte. De abea astep! Mergem inacelasi loc unde am petrecut revelionul anul trecut. O sa ma dau cu saniuta mult de tot...cred.... Depinde daca o sa gasim saniute si daca cei care vin cu noi nu li se face prea frica! Partia e super pentru ca pleaca cam pe la cota 2000 si ajunge la cota 1500 toata prin padure......e extraordinara!

2 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI!!!!!
Si astazi bubulina mica implineste "18" ani! Si nu am auzit nimic de nici o petrecere, nici o musica, nici un pic de alcool?!?! Cel mai sigur nu am fost invitat, de aceea n-am auzit nimic, pentru ca Lavi a noastra nu ar rata o asemenea ocazie ! :D Totul a fost tinut secret de mine... :((

Anonim spunea...

Sa ai parte de toata fericirea din lume D-ra Nitu (singura d-ra Nitu ramasa :) )!!! Sa fi iubita, implinita si iti doresc tie tot ce-mi doresc si mie!
Pupici,
Puiul.
PS: Sa bei un pahar si pentru mine!