miercuri, iunie 01, 2005

work-shop

Duminica am participat la un work-shop de nud......adica am fotografiat (se pune asa, nu?) trei moldele asa cum mama le-a facut.
Desigur, nu pot publica pozele in web...pentru ca nu am acordul lor....dar o sa va arat cate ceva.
A fost o zi superba, calda si plina de soare. Eu mai mult m-am jucat cu fetita unor prieteni, iar cand ea a plecat mi-am luat carticica mea si m-am pus la soare ca soparla!!!
Fotografii prezenti, erau ...un spectacol! Multi erau trecuti de prima tinerete, si 2,3 chiar de a doua tinerete........Si le curgeu zbavele la gura mai rau ca Emmei.... Saracii, asta e singurul moment in care pot vedea asa de aproape trei pasarici tinere.
Eu sunt foarte multumita caci am facut si eu cateva poze chiar foarte dragute (pentru o incepatoare ca mine).

Niciun comentariu: