joi, iunie 09, 2005

Premiul

Cred ca v-am povestit de minunata duminca petrecuta la workshop de nud...Din aceasta aventura a iesit si ceva frumos, caci aseara am participat la un mic concurs cu una di pozele facute atunci!
Am castigat locul trei si titlul de "cea mai buna fotografa din categoria "....ati inteles ceva? Daca nu, puneti-va sufletul in pace ca nu am sa reusesc sa va explic mai mult decat am scris.
Titlul concursului era "portretul"....dar nu am pimit nimic inafara de felicitari. Dar eu am fost foarte multumita si de acelea!
S-a mai intamplat ceva in ultimul timp demn de a fii relatat?
Pai inafara ca am citit foarte multe carti.......m-am apucat de lucru manual. Nu stiu daca v-am povestit ca o prietena mi-a facut cadou o veche masina de cusut....iar eu m-am apucat de cumparat reviste cu modele (sau se spune modeluri......dubiul ma omoara) si dupa multe peripetii am priceput cum functioneaza nebunia.
Asa ca mi-am cumparat o bucata de stofa ai am facut-o bucati (dupa cum spunea modelul), iar rezultatul....pai daca la cununia civila ma veti vedea imbracata intr-o rochita veti stii ca mi-a iesit bine, iar daca nu....NU!

Un comentariu:

Anonim spunea...

DECI AI VREA SA TE IMBRACI IN ROCHITE!!!