vineri, ianuarie 21, 2011

Vineri somnoros

Ok, e vineri si asta e o veste foarte buna. Doar ca ieri seara m-am culcat foarte tarziu iar azi de dimineata eram in coma.
La 7 Cucul a tras de mine si m-am mutat din pat pe canapea, unde am luat micul dejun (tost cu dulceata (fara unt) si un pahar de suc de portocale stors proaspat de Cuc). Dupa ce el a plecat care munca eu m-am infofolit sub paturica si ... am adormit. Si am dormit asa de bine ca am ajuns cu o ora mai tarziu la munca.
Ma intreb (razand) cum asa. Cand ieri eram asa de mandra de rezultatele obtinute de cand am reinceput sa mananc mai multa Vitamina C...
Chiar si antrenamentul de aseara a fost "lung", nici decum obositor, doar plictisitor!
In sera asta dupa alergatura pe banda o sa incerc aceste exercitii: http://www.youtube.com/watch?v=SYkgAeoSlZw&feature=player_embedded
(desigura daca nu sunt plictisita si daca gasesc in casa un scaun destul de zdravan).
Sau poate mai bine asa: http://www.youtube.com/watch?v=fIZ2VhtjbMI&feature=related

O idee pentru a "inveselii" felioara de pipt de pui sau in alte cuvinte cina:
Dupa ce pui carnea in tigaie (cu doar doua picaturi de ulei) adaugi un pic de cimbru si piper, sucul unui lime e o lingura de suc de soia (in loc de sare) .... acoperi si in 10 min ... yam yam

Niciun comentariu: