duminică, ianuarie 02, 2011

Revelion la Paris



Anul asta am facut Revelionul la Paris. Eu Cucul si Irene (o prietena de pe aceste meleaguri).
Nu a fost o "plecare" usoara caci Cucul tocmai trecuse prin 4 zile de durere de cap si o super raceala, iar una dintre pisicute a inceput sa vomite.
Dar pe 30 decembrie ne-am suit in tren. Am ajuns la destinatie la 9 dimineata si am luat imediat orasul la picior.
Am vazut Montmartre, Pigalle, la Tour Eiffel, Notredame si L'arc de Triumph, Les Champs Elysees si Place de la Concorde.
O mica cena intr-un restaurant, o sticla de Champagne sub Turnul Eiffel dupa care ne-am "odihnit" intr-un pub pana la 3 jumate dimineata.
La 7 dimineata aveam trenul de intors care din pacare a plecat cu 3 ore di întîrziere si asta afost singura neplăcere din aceasta scurta calatorie.
Oare vom avea întîrzieri in toate drumurile anul asta?

Acesta este rezumatul zilei de 31 decembrie 2010!

Niciun comentariu: