joi, mai 15, 2008

Un week-end de foc

Sambata si duminica trecuta am avut doua zile de foc!
Sambata dimineata am facut o cursa de Kart iar seara ma muncit la restaurant (si pentru asta intr-o ora si putin mi-am facut un fel de sort (aici poti vedea ceva foarte asemanator). Duminica, trezirea de dimineata si plecare la Torino la Fiera del libro (adica targ de carte). Cand am ajuns acasa la 6, l-am tuns pe Fil, m-am vopsit si am facut o fusta. Nu e rau de loc....eeeee!?!?!?!
La cursa de kart ne-au dat salopete si casca. Cand vad poza asta ma intreb dar chiar sunt asa de mica?


Cursa a fost impartite in trei ture. Prima era de 10 minute pentru calificari. A doua si a treia durau 15 minute fiecare. Era un fel de formula uno cu masinute!
Aste e Fil.

Aici era deja in a doua tura .

Grilia de plecare pentru a treia tura !
In a treia tura eram deja mult mai experta. Kartul mergea de nu se poate, asa ca am facut cel mai bun timp in acea mansa.....nu e rau pentru o incepatoare.
Parte extraordinara pentru mine a fost ca nu am terminat pe ultimul loc. Asta chiar daca eram singura reprezentata a sexului frumos. Deci pot spune ca sunt foarte mandra de mine!!!!!!!

De abea astept urmataore cursa !!!!!!!!

Niciun comentariu: