joi, mai 15, 2008

Amsterdam

AMSTERDAM......UN ORAS IN CARE SA TRAIESTI.....sau mai bine zis, un oras in care sa traiesc.
M-am indragostit de acest oras in ianuarie 2007 si vizita facuta anul asta, nu a facut altceva decat sa imi sporeasca cheful de a traii acolo.
Am ajuns in oras pe 30 aprile cand olandezii sarbatoresc ziua reginei. Iar cand spun sarbatoresc vreau sa se intelega ca ei fac un mare "bairam" pe toate strazile. Canta, danseaza, beau si mananca de dimineata pana seara non-stop! O mare portocalie care te inghite si te poarta unde vrea ea. Si tu te duci, fara sa opui resistenza! Veselia generala este contagioasa si nu poti face altceva decat sa te distrezi, sa razi, sa canti si sa dansezi cu lumea di jurul tau. Este extraordinar!



Aceasta este "Moara lui Adrian" in Haarlem, un mic orasel langa Amsterdam.
Pe 1 mai am incercat se ne pierdem printre stradutele si canalele acetui oras. Nu am reusit pentru ca este prea micut si prea ordinat, dar a fost oricum foarte frumos!

Pe 2 mai a venit randul Parcului Keukenhof. Aici am ramas fara cuvinet 72 hectare pline cu lalele si nunumai!















Niciun comentariu: