joi, martie 30, 2006

Zile de primavara

De luni, 27 martie, se poate spune ca a venit primavara, un soare calduros fixat pe un cer fara umbra de nori.......te face sa te simti bine!
Mi-e imi vine sa zburd ca o albinuta.
Dupa munca am fost cu jumatatea in parc, e asa de frumos sa stai sa te uiti cum ratele clocesc ouale, sa te uiti la copii ce alearga fericiti in jurul tau!
M-am simtit indragostita!
Stiu ca poate suna tampit, dar dupa o iarna grea din punca de vedere emotional....reintoarcere la viata a naturii iti de sperante de un viitor mai bun, mai linistit. Ti se pare, sau mai bine zis, mi se pare ca pot afronta toate problemem cu forte noi...si deci totul mi se pare mai usor.
In plus azi am primit restul documentelor pentru vacanta la Paris, iar saptamana viitoare, mergem sa platim restul. Nu pot sa cred ca peste 15 zile ..... cam pe la ora asta o sa fiu la Paris....De abea astept!

Niciun comentariu: